سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردها، پیشوایان اندیشه ها و اندیشه ها، پیشوایان دلها و دلها، پیشوایان حواس و حواس، پیشوایان اندام اند [امام علی علیه السلام]
فقط یزدیا بخونن - پشفته
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • سلام راسش من ناسیونالیست نیسم که بگم فقط یزدیا بخونن اما موضوع سر اینه که غیر یزیا خو حالیشون نمشه من چی چی نوشتم نه این که خدای نکرده از خنگی شون باشه نه ،‏همون طری که من ترکی ولری وکردی حالیم نمشه اونا هم ممکنه یزی حالیشون نشه. حالا به هر حال مختارن که بو خونن یا نخونن اومدن قدمشون رو تخم چشون . راسش نیت من از درس کردن این وبلاگ غیر از حرف زدن نیست هیچ هدف مشخصی جز رفع بیکاری از انجام این کار نداشتم .حالا تو بعضی بحثا دیدم  که مگن وبلاگ نباید جایی برا خاطره نویسی باشه حالا ما خو ایچونه هر که خوشش نمیاد هری . حرفایی هم که بنه تو این وبلاگ بزنم به احتمال بالا درصد به درد هیچ تنابنده  یی نمخوره ژس بیخود خودتون را سفیل وسرگردون ما نکند .                                                   

                                                                       فعلا یا علی واولادش



    همینه دیه ::: چهارشنبه 85/12/16::: ساعت 5:23 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 9
    کل بازدید :75847

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    فقط یزدیا بخونن - پشفته
    همینه دیه
    یتا آدم بیکار دنبالپرکردن وخ

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    فقط یزدیا بخونن - پشفته

    >>یزدیای خش<<

    >>یزدیای خش تر<<

    >>موسیقی وبلاگ<<