سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس بسیار به درس و مباحثه علم بپردازد، آنچه را فرا گرفته از یاد نبرد و آنچه را ندانسته فرا گیرد . [امام علی علیه السلام]
یتا شعر خش - پشفته
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  امشب افتیده بودم توی قباله کهنه ها ،‏توی کاغذام یتا شعر پیدا کردم که دوست عزیزم مهدی مشهدی بافان در طلیعه سال 77 برام فرسیده بود . هر جا هست خدا رحمتش کنه !توضیح این که اون سال نفت شده بود بشکه ای هفت دلار .

    هفتاد و هفته امسال            جنجال نفته امسال

    بهار ونوروز ما                        مجلس هفته امسال

    تبریکِ سال نو را                     کسی نگفته امسال

    تورم وگرونی                         گردن کلفته امسال

    هفتاد وهفته امسال                جنجال نفته امسال

    وحشت اقتصادی                    بالا گرفته امسال

    تاجر ورشکسته                      کیسه بِرُفته امسال

    جیب بغل جای پول                 مملو سُفته امسال

    من را بگو که گفتم                 سال پسُفته امسال

    هفتاد وهفته امسال               جنجال نفته امسال

    اشک ِنداری مرا                     دلی نسفته امسال

    صورت سرخ ِ‏سیلی                 غمی نهفته امسال

    جوون دنبال کار                     بدون جفته امسال

    تو این گرونی بازار                 غصه چه مفته امسال

    هفتاد وهفته امسال              جنجال نفته امسال

    مزد اضافه کاری                   کسی نگرفته امسال

    تشنه میون دریا                   دلم گرفته امسال

    فایده ام گشته چون              قدر پشفته امسال

    مزرع دخل وکِشتم                 بایر وسِفته امسال

    هفتاد وهفته امسال             جنجال نفته امسال

    همسایمون چه عجب             خارج نرفته امسال

    به جای کیش ومشهد           عازم تفته امسال

    اموات مون چه خوشتر           از من خُفته امسال

    درآمدم چو شعرم                 شاهد افته امسال

    هفتاد وهفته امسال             جنجال نفته امسال



    همینه دیه ::: چهارشنبه 87/4/26::: ساعت 12:19 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 8
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدید :75846

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    یتا شعر خش - پشفته
    همینه دیه
    یتا آدم بیکار دنبالپرکردن وخ

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    یتا شعر خش - پشفته

    >>یزدیای خش<<

    >>یزدیای خش تر<<

    >>موسیقی وبلاگ<<