سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با دادن صدقه و پیوند با خویشاوندان، گناهانتان را پاک کنید و محبوب خداوند شوید . [امام علی علیه السلام]
باده خمینی - پشفته
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • راسش من این وبلاگ را درس نکردم که توش اس ام اس و این جور چیزا بزارم .اما امرو یتا اس ام اس قشنگ برام از طرف یکی از دوسای بزرگوارم اومد که هیشتر نتونسم مقاومت کنم و نلمش توی وبلاگ . اول اس ام اسه را برا  همه دوسام فرسیدم بدش هم  هشتمش تو وبلاگ .ببخشد دیه . اس ام اسه اینه :

    مـی فروشی گفت کالایـم مـی است                          رونــــــــــــق بــازار من سـاز و نی است 

    من خمینی دوسـت میـدارم کـه او                           هم خم است و هم می است و هم نی است

        

                                                                                                 خم و می و نی تون به راه باد !



    همینه دیه ::: دوشنبه 86/3/14::: ساعت 8:47 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدید :75841

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    باده خمینی - پشفته
    همینه دیه
    یتا آدم بیکار دنبالپرکردن وخ

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    باده خمینی - پشفته

    >>یزدیای خش<<

    >>یزدیای خش تر<<

    >>موسیقی وبلاگ<<